Bränd, mis on sündinud ilusalongi südames
GUINOT laborid loodi 1963 aastal keemia inseneri René GUINOT poolt, kes töötas välja esimese galvaanilise pidevvooluga nahahooldusseadme, mida täiendas iluhoolduse rutiin. See sai tuntuks kui Chatiodermie ( catio: positiivsed ioonid ja derm: nahk). Hooldust teatakse tänapäeval Hydradermie nime all.
Georges V hotelli ilusalongi VIP hoolduskabinetis pakuti Pariisis läbisõidul olevatele külastajatele hoolduseid ning hooldusprogramme ainult eksklusiivse GUINOT seadmega. Tänu sellele prestiižele asukohale hakkas brändi mõju kasvama ning GUINOT maine ehitati üles ainult tänu suulisele jutule.
GUINOT esindussalong Rue St. Georges´i tänaval Pariisis ning ka erasalong Rue de la Paix tänaval tervitasid neid inimesi, kes olid saladusest teadlikud, ning seetõttu osalesid brändi eduloos. Kuigi positiivsed soovitused aitasid, tuleb rõhutada, et GUINOT brändi tulevase arengu elementide määramine oli ennekõike: kasvava kvaliteedi pakkumine iluhoolduses ning nõudliku visiooni loomine. Nende loomise taga oli brändi uus esimees ning tegevjuht Jean Daniel Mondin.
Sinu Iluterapeut
Kosmeetikakoolid õpetavad kosmeetikuid iluhoolduseid tegema ning jätavad unarusse konsultatsiooni poole. See aga on siiski oluline mõistmaks klienti, kes külastab ilusalongi.
Statistika näitab, et 70% ilusalongi klientidest eelistab saada personaalset konsultatsiooni kliendi ilueesmärkide kohta, et selgitada missugune hooldus sobib kõige paremini.
Tegelikult ootavad ilusalongide lojaalsed kliendid juba rohkemat kui lihtsalt hooldust: nad tahavad ka täpsemat ilueesmärkide defineerimist, mida valitava hooldusega saavutatakse. See on sama nagu arsti külastamine: patsient soovib teada, kas arst sai ikka õigesti aru tema murest ennem ravi määramist.
Kosmeetik peaks seetõttu käituma nagu „Iluterapeut“ oma kliendiga. Kliendid vajavad, ning otsivad seda ning nad ütlevad seda ka rahulolu- uuringutes.
Guinot kosmeetik on Sinu personaalne Iluterapeut- tõeline „iludoktor“ Sinu nahale!